aienullLOVEfirdausfirdausLOVEaienull

Thursday, January 14, 2010

Seri Malaysia, Kulim

pagi td saya di kl..bfast ngan fidaus ngan latiff ibrahim. salah.breakfast ngan fidaus kat cafe latiff ibrahim.makan nasi goreng pedas tapi sedap.hari2 nasi goreng pedas.
sekarang saya di kulim..duk hotel seri malaysia je.paling murah.org xder duit.[duit tinggal 400++ ni nak tunggu sampai 26jan..wakaka.gaji bulan 12 = 16hb...begitu awal.ini jadinya bila {perbelanjaan=pendapatan -simpanan}.tp formula ni tetap yg terbaik.pandai2 la nk menguruskan wang lebihan simpanan itu untuk belanja harian.ok x pasal2 citer pasal duit lagi.]
tadi sy sampai kulim kol 2+ pegi makan dkat area sini.lauk sume dah hampir habis.tinggal saki baki.ada laa gulai kepala ikan seketul.saya pon amik.sedap yg amat.rasa nak lagi tapi ada seketul je.sedihnya...

malam ni saya ada keja kat exchange kulim. &sabtu malam di sg petani.tapi esok free.nak balik perlis!! kebetulan ada org call tadi nak suh hantar cable ke kangar.maka sy balik perlis ada la jugak hasil.pergi perlis utk hantar cable.boleh..?..boleh saje..

kalau tgk jadual saya buat semalam.mulai hari ini sampai ujung bulan 3 setiap minggu sy dh schedule utk kerja2 di utara.gagahnya saya kalau sy dpt pegi semua.memang gagah tapi tak mungkin saya rajin.lebih2 kena mengharungi perjalanan yg membosankan.walaupun tak bawak kereta sendiri.wakaka.

tak habis2 cerita pasal kerja kan? dahtu nak citer pasal apa..dah itu je citer yg ada.hari2 berhadapan dgn kerja.hari2 berhadapan dgn firdaus. tu je la 2 benda sy leh citer..hak2..ok lah assalamualaikum :)

2 comments:

~mIsS_p00h~ said...

Ehehehehe..~

Br jer nk p0st entry psl bad w0rking day td~ skali bc entry aienull, btul gak kan.. ape lg nak ngadap? ari2 pun kije saje! ahahah... nk ngadap cik abg, xdak lg! hehehe... :D

A.F.A. said...

tu la kan...hari2 ngadap kije..kak aina kije kat mana...bile lg nk ngadap cik abg..cewahhh sebok plak ;p hehehe.x sabar menunggu ;p