Sunday, January 10, 2010

juara lagu

juara lagu yg spoil..

dh lama sy x nonton juara lagu..3-4 thn dh..thn ni tetibe tertengok & sgt tertarik dgn situasi tadi..
& yg lain2 pon best mcm lagu faizal tahir & aizat kau & aku tu..tp tetibe lagu yg sgt membosankan itu menang..

..omg..

bile no 3 ngan no 2 dh umum kiteorg 3 org kat umah (sy-fidaus & adik sy) macam takpe2 bunkface mesti dpt no 1..
sblm tu adik sy dh mcm ckp ntah2 pergi menang..pastu kiteorg sume gelak..haha tak mungkin tak mungkin..

skali...tekejut puyuh sume..
mcm dh hilang semangat utk mlm ni..haha
typical ------ song yg xder keunikan..
minta maaf peminat "pergi"

fidaus masih tak dpt mengawal perasaan skrg..
tgh emo tahap gaban..hahahah...

ok..itu saje.tgh sabar ..tv3 bijak

2 comments:

~mIsS_p00h~ said...

wah~

pantasnye upload! Heee... mesti kes x puas hati ni~ :D

A.F.A. said...

hehehe... tunjuk perasaan...;p