aienullLOVEfirdausfirdausLOVEaienull

Friday, February 5, 2010

Happy Weekend


Salam.

Esok weekend. Saya happy sebab tak yah bangun pagi pegi kerja.Yayy..
Tapi saya tak der la hepi sgt sbb saya kena wat kerja jugak.remote dr rumah saja tp still kena struggle utk siapkan sebelum isnin. tolong bos yg bizi. bulan depan boleh dapat bonus lebih.tak pasal2..hehe saje je.

saya dah beberapa hari tak update blog.sejak pindah.entry contest tu pon curi wat kat ofis.saya tak suka update blog kat ofis sebab saya konon2 bizi.
saya tak update blog sejak pindah sebab rumah baru tak dapat wireless! sebenarnya wireless tu utk satu apartment ni. tapi rumah baru tak menghadap swimming pool makanya tak dapat wireles.ntah hapa2..x power punya wireless. btw rumah baru menghadap jalan.x best kan.kalo dulu,leh tgk air pool tu.tenang sket.

sekarang saya guna celcom broadband adik saya. dia beli semalam sebab tak tahan hidup tanpa internet(sebenarnya tanpa farmville)..wahaha.
kami pulak akan menyusul kemudian.esok2 beli ; sekarang test dia punya dulu.nampak macam ok.

sejak pindah rumah baru mood mengemas hilang.baju satu pon tak basuh lagi.washing machine takder!! haha.kena tonyoh baju sendiri.tunggu wiken je la basuh.esok la tu.gas pon takder! makanya tak masak.fidaus cakap takyah beli dulu.bagus la makan luar hari2..nene nene...
peti ais pon tak der.miskin kan kami.tapi kami sihat sebab minum air panas hari2..kikiki...;p
fidaus cakap tanak beli ape dah sebab nanti kena pindah angkut2.hari tu lepas pindah,penat tahap gaban. saya punya tangan serupa nak lucut2, 2-3 hari baru baik.guard kat bawah semua kenal kami.sebab kami ulang alik dr blok e-blok d angkut macam2.siap die ikot;agaknye die igt kami pencuri.barang terakhir yg saya bawak adalah: basikal + penyapu + mop. adik saya gelak terbahak2. fidaus ngejek2. upenye dieorg cakap saya macam cleaner. kesian. dah la busuk;baju pon buruk; bawak pulak basikal penyapu dan mop.memang mcm cleaner la.

lagi satu.,,kami tak tgk tv.sebab xder astro.asyik tgk dvd je la.esok nk p cari astro sebab fidaus dah tensen tak dapat tengok bola..(...& tgk raja lawak)...

ok itu saja update untuk hari ini.
saya selesema sebab kena habuk kat mana ntah.tekak pon sakit dh.
ok lah,selamat malam.

assalamualaikum

No comments: