aienullLOVEfirdausfirdausLOVEaienull

Wednesday, January 7, 2009

the lady with 2oo9 resolutions

Just a short resolutions .. malas nak tulis 100 lines, at the end 2 baris pon x dpt achieve..hehe..biase lah ppl alwiz xcited in d beginning..neway my dis year resolutions..

..as ‘me’…

get my driving licence asap!
bkerja lebih for my skin(nk bunuh jururawat)
throwww away/hindari sifat2 mazmumah
positive thinking
confidence n talk more to ppl

..as a wife…

be rajin.,rajin mengemas/rajin mencuci..hihi insyaAllah
soft dan tidak melawan ;p
get a baby..insyaAllah,,Amen
nak cari cuti dan pegi honeymoon..hehehe

..as a muslimah…

memperbanyakkan amalan sunat
berpakaian sopan slalo..insyaAllah mari berdoa
menambah ilmu


ok dah., banyak la pulak…but kesimpulannya 1 je., I just wanna be a better person., a better wife., a better muslimah & hopefully sume2 di atas boleh dicapai..may the new me be a better me..& u too..insyaAllah..

*esok2 sy akan keluarkan mind map..hihi

3 comments:

ar3lynn said...

baby! baby!..can't wait nak tunggu aienulsJR ke mr.petaiJR.hehehe

A.F.A. said...

takde ape2 pon lg tp nak dua2 JR!! bley.. hehe..

Anonymous said...

hahaha...nak tunggu alinJR la .. bile agaknye ehhh...