Monday, October 26, 2009

Cerita Rojak Campur

saya tak bersedih...
tapi saya menangis..sobbss..
ini tindakan refleks..emosi..
smlm sy br blk dr outstation 5hari..
jumpe darling 15minit saje.. :'( sy smpi ruma kol 5..die dh siap nk g mersing..kol 5suku die pegi...sy menangis..:'( ... sy tau die tak suka sy nangis..tp sy suke...
tp sekejap je..lpas dh pnat.,jd normal la blk...hehehe..

Sebenarnya..apabila kita keseorangan akan lebih mendekatkan kite dgn Allah..kite akan punya lebih masa utk berzikir..itulah hikmahnya..
jgn main fesbuk dh! ;p
sy addicted dgn sesuatu sekejap je..skrg sy main game lg..tp x over acting mcm awal2 aritu..hehe..

kerja kat ofis...nape x pnah abih ye..sy dgr org ckp staff tm relax.,sempat menjahit kat ofis..ye kot bg kebanyakan department..tp DDN..sy x sempat p toilet! melampau btoll ayat..hehe..mkn pon tergesa2...haha..tp bile dh smpi umah sy sgt mls nk pikir psl kije..sy bukan bos sy yg sanggup mengadap pc remote desktop smpi 1 pg..OMG..kdg2 sy tensen ngan die.,sms sy pg2 ahad.,tgh mlm ke..sume psl kije..rasa malas sgt nk layan..tp die bos terbaik..sy x boleh jd mcm die..
td lepas solat kami buat dosa :(..kami bukan nak mengumpat..'ter'..lumrah manusia..
Lepas solat Asar .,tgh ramai2 tgu lif ..ada nk naik;ada nk turun..
Bisik Kak jun:Aienull,awk rasa org tu mmg pakai mcm tu ke die lupa pakai kain?
mata saya jalan2 cari mane maneee..
Saya: Takkan la lupaa..k.jun nii...
Sampai ofis kami duk ckp2..nape die pakai mcm tu..xde la umpat ape pon...cuma membincangkan pakaian die..
Pakaian die=takde ape.elok je kalo tgk dr jauh.die pregnant.die pakai bj pregnant lah.tp singkat atas lutut.die pakai tudung lah.die pon pakai seluar.tp seluar die sama dgn seluar putih yg sgt ketat & jarang mcm stokin paling nipis.sbenanya ramai je org pregnant pakai cmni..btol ke..
Minta maaf yer.sy xder niat mengumpat.sebagai pengajaran supaya kite semua x mcm tu.
Kadang2 kita manusia tak dapat berfikir mana yg baik mana yg betul mane tak..sy dulu pon macam tu..&saya tak rasa bersalah&saya rasa xder aper yg pelik bila sy pakai baju lengan pendek+bj singkat?..tp ader org mengubah pemikiran sy..w'pun sekarang belum sepenuhnya transform.(sy bkn transformers)..tapi perlahan2 kite mengubah diri kita..xder saper yg boleh ubah diri kita kalau bukan kita sendiri(ayat biaser...)..
dan...kadang2 kita boleh mengajar seribu org tapi tidak org yg paling hampir dgn kita.
insyaAllah niat yg baik akan dimakbulkan..Amin..


ok dh kol 12++..sy kena tido...
Assalamualaikum..

No comments: