aienullLOVEfirdausfirdausLOVEaienull

Wednesday, August 13, 2008

busy

Assalamualaikum..,
lama sudah x update..been busy.,tooo busy.,busy mcm nyamuk hehe..
keje kat ofis bertimbun2., lpas satu.,satu..x siap satu.,muncul lg dua.,tiga., x penah habis..
ni la first time saya rasa seperti seorang pekerja ofis..sblm ni kat kampeni lama..relax je xde keje..,
biase dgr org ckp keje kat telekom pon sama.,relax..tp salah unit la plak.,DDN bukan tempat relax..hehe

last week., pegi outstation penang+perak.,pegi naik kapatebang :o first time naik kapatebang ok.,,( jgn gelakkan saya.,sy org kampung xpenah naik kenderaan tinggi2..takot :"> ) hehe..mmg takot pon hihi..,pegi sana miting+discussion.,sempat pegi lawat 4 site.,agak memenatkan jugak..tp beshnye dpt pegi taiping lg.,dpt mkn doli koey teow..,tingatt time trening aritu lepak kat sana ngan enid+kak long+kak shida+fir..hehe seronok w'pun time tu xsabar nk blk kl :p

dis week.,saya ada 4 hari utk siapkan segala file2 handover tu sblm sy cuti2 msia.,dgn PR;PO sume..,sangat x cukup tangan.,nk mkn pon xsempat *mengeluh* **mengeluh**


1/3 dari handover files saya

neway.,mcm x pecaye;ade lg 4-5 days je before i change my status.,insyaAllah..harap sumenye bjalan lancar.,smlm sy dh selesai membungkus separuh dari gula2 utk tetamu tu ;p ( osmet2 sy yg bungkus :p )..,separuh lg baru je ciap dibungkus oleh 'love' saya tu..rajin sgt die nk tlg..hehe.,last sunday br selesai bli semua brg hantaran.,khamis mlm ni blk perlis.,jumaat bley amik baju sume..,belasah je la nmpaknya..hopefully baju takde masalah.,yg penting.,tolong la bajuku jangan ketat! tudung; sesuatu yg amat payah utk dicari..hehe.,sbb saya ada ciri2 tudung yg saya nak pakai.,tp sy x jumpa..,so sy belasah jugak.,last saturday osmet sy bwk g cari tudung.,pilih punya pilih last2 bli tudung bese.,tudung yg ade manik tpi tu je.,& saya bli anak tudung yg dh bentuk tu ada manik2 atas kepala..tp ya ampun bila saya pakai muka saya jd indon..kelakar amat..,jadi skrg tgh pening ape saya nk buat atas kepala saya ni..,sobbss sobbsss..belasah je lagi~

ok lah benti dulu.., assalamualaikum.

No comments: